ن والقلم وما یسطرون
ن والقلم وما یسطرون

ن والقلم وما یسطرون

دیدار از خانواده شهید آژند شهید مدافع حریم و حرم


حضرت ایت الله دگتر حاج محسن قمی عضو مجلس خبرگان رهبری و معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری با هیات همراه باخانواده معظم شهید مدافع حریم و حرم شهید آژند دیدار و گفتگو نمودند.



در این دیدار باشکوه که در منزل پدر بزرگوار شهید آژند صورت گرفت پدر و مادر و همسر و فرزند شهید و تنی چند از مسئولین حضور داشتند. قبل از سخنان حضرت ایت الله دکتر حاج محسن قمی جناب آقای زمانی و حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسین میدانی نوش آبادی مطالبی را بیان نمودند .

حجت السلام و المسلمین دکتر حسین میدانی نوش آبادی مدیرعامل موسسه آل یاسین و مسئول هیات ن والقلم ،خطاب به خانواده محترم شهید ضمن گرامیداشت یاد شهید آژند بیان داشتند که حضرت ایت الله دکتر حاج محسن قمی علاوه بر اینکه در یسیاری از دیدارهای مقام معظم رهبری از خاندان معظم شهدا ایشان را همراهی میفرمایند و این دیدارها را از نظر مقام معظم رهبری بسیار با اهمیت و موجب مسرت خاطر بیان میفرمایند. امروز به نمایندگی از مقام معظم رهبری از خانواده معظم شهید دیدار مینمایند.
پدر و مادر شهید بزرگوار آژند ضمن تشکر از حضور حضرت ایت الله دکتر حاج محسن قمی در منزل خانواده شهید آژند با بیان خاطرات و ویژگیهای شهید عالی مقام آزند یاد و خاطره آن شهید عزیز را برای حاضران زنده نمودند.
حضرت ایت الله دکتر حاج محسن قمی پیام درود و سلام مقام معظم رهبری را به خاندان معظم شهید آژند ابلاغ نمودند و با بیانات شیوا و پر بار خود به تبیین و جایگاه رفیع شهید آژند و تمام شهیدان مدافع حرم پرداختند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.