ن والقلم وما یسطرون
ن والقلم وما یسطرون

ن والقلم وما یسطرون

آشنایی با سوابق و فعالیت های حجت الاسلام دکتر حسین میدانی نوش آبادی


دکتر میدانی دارای تحصیلات زیر میباشد: 
*ایشان علاوه بر تحصیلات حوزوی دارای مدرک فوق دیپلم دینی و عربی از مرکز تربیت معلم شهید ثانی ،لیسانس حقوق قضایی،دارای دو فوق لیسانس'فوق لیسانس روانشناسی  وفوق لیسانس مدرسی الهیات و معارف اسلامی تاریخ اسلام و ریشه های انقلاب اسلامی  و دارای دکتری در رشته روانشناسی مشاوره می باشند. 
*دکتر میدانی در سن ۱۱ سالگی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در قم خدمت امام خمینی (ره) رسیده و پس از بوسیدن دست و صورت آن رهبر بزرگ جهان اسلامی به مدت ده دقیقه نزد امام خمینی (ره) سخنرانی نمود که پس از آن امام خمینی وی را دعا نمودند که استاد همواره در طول زندگانی ،موفقیت های خود را به عنوان یک عامل مهم مدیون دعای خیر امام می دانند. 
دکتر حسین میدانی در سن ۱۱ سالگی به عنوان یک سخنران توانا و نوجوانی که در مدت نیم ساعت قبل از سخنرانی مرحوم حجت الاسلام و المسلمین فلسفی سخنرانی می نمودند که باعث شگفتی مرحوم فلسفی شدند و آن مرحوم به ایشان گفتند:"اینگونه سخنرانی نمودن با این مطالب پر محتوا در این سنین برای شما بسیار زود است ." که استاد در پاسخ گفته بودند که: 
"هذا من فضل ربی ، این عنایت پروردگار من است و من از خود هیچ ندارم ". 
* دکتر میدانی در دیدار و گفتگویی که با مقام معظم رهبری در زمان وزارت آقای مظفر داشتند ،با افتخار خود را سرباز ولایت معرفی نمودند. 
*دکتر میدانی از صاحب نظران در مسائل سیاسی و یکی از مدرسان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دانشجویان و بسیجیان عزیز کشور می باشد.وی از مدرسان موفق بسیج و سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی می باشند. 
*دکتر میدانی به عنوان مسئول فعالیت های فوق برنامه ی فرهنگی و هنری در اداره کل فوق برنامه دانشگاه فعالیت های ارزنده و شایان توجهی را انجام داده است . 
وی برخی از فعالیت های فرهنگی و هنری بعداز پیروزی انقلاب اسلامی را در دانشگاه پایه گذاری نمودند برگزاری کلاس های هنری تئاتر و نمایش ،تشکیل کلاسهای علمی و گروه های تحقیق و پژوهشی، تشکیل کلاس های قرآن شناسی و برگزاری مسابقات و مسابقات در بین واحد های مختلف و ... از دیگر فعالیت های ایشان می باشد. 
*دکتر میدانی در وزارت آموزش و پرورش از مربیان تربیتی و پرورشی موفق کشور می باشند ،وی به عنوان کارشناس امور جوانان کشور در قسمت کانون های فرهنگی و تربیتی نقش موثر داشته و در زمان مسئولیت خود را در به وجود آوردن تشکلهای رهبران جوان در کانونهای مذکور موفقیت چشمگیری داشته است. 
دکتر میدانی از مدرسان موفق آموزش ضمن خدمت فرهنگیان اعم از مدیران ،معاونان دبیران و معلمان می باشند. 
*دکتر میدانی یکی از اعضای شورای نظارت و برنامه ریزی موسسان آموزشگاه های علمی ازاد شامل کنکور زبان های خارجی در سطح استان تهران می باشند.وی به عنوان نائب رئیس شورای مذکور در آموزش و پرورش جهت رفع مشکلات اموزشگاه های علمی آزاد به شوراها و شهرداری ها و ادارت معرفی شده اند. 
*دکتر میدانی از بنیانگذارن ستاد های اقامه نماز آموزش و پرورش می باشد. که ابتدا در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به عنوان عضو و دبیر شورای اقامه نماز آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران همراه با حضرت حجت الاسلام و المسلمین قراتئی و...ابتدا این ستاد را در اداره کل مذکور و سپس در شهرستان های تابعه ایجاد و پایه گذاری نمودند. 
*دکتر میدانی مدیر عامل موسسه فرهنگی و آموزشی آل یاسین می باشند.که این موسسه را با حضور معاون محترم ارتباطات و امور بین الملل مقام معظم رهبری حضرت حجت الاسلام والمسلمین قمی عضو محترم مجلس خبرگان رهبری و عضو شورای انقلاب فرهنگی کشور افتتاح نمودند. 
*دکتر میدانی در مباحث آموزش خانواده در مدارس و محافل و انجمن های اولیا و مربیان بسیار موفق هستند .ایشان یکی از مشاوران موفق برای خانواده ها و نسل جوان می باشند که فعالیت وی در این زمینه در مراکز مهم مشاوره ای کشور بوده است. 
*دکتر میدانی از کاشناسان مذهبی و موفق صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران می باشند که به صورت موثر پاسخگوی مسائل نسل جوان و خانواده ها می باشند. 
دکتر میدانی با شبکه های مختلف صدا و سیما همکاری داشته و دارند از جمله آن ها به شبکه جهانی جام جم،شبکه 3 سیما،شبکه5 سیما،شبکه خبر ،شبکه فرهنگ،شبکه جوان،شبکه البرز،شبکه ایران صدا و...می باشد که به دلیل توانایی بالای استاد در مباحث ،بسیاری از برنامه ها به صورت زنده پخش میگردد. 
*دکتر میدانی توانسته است با مباحث اسلامی شناسی خود چندین مسیحی را در سراسر جهان مسلمان نماید و افراد مختلفی از سراسر جهان با تماسهای خود از برنامه های جذاب و پر محتوای ایشان تشکر نموده اند.*دکتر میدانی صاحب ایده و نظرات عالی تربیتی است و تا به حال توانسته است با ارتباط قوی و موثر خود تاثیر عمیقی بر روی افراد بگذارند تا حدی از برخی از مبلغین موفق اسلام عزیز گردیده اند. 
*دکتر میدانی بنیانگذار بحث اخلاق در ورزش در شبکه ورزش میباشند ،که برای اولین بار در کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به مدت یک ساعت در روز های جمعه پخش میگردد .دکتر میدانی از دفتر نهاد مقدس نمایندگی ولایت فقیه در دانشگاه شاهد،دانشگاه هنر ،پزشکی ،علوم انسانی حضور فعال داشتند،همچنین در بیمارستان شهیدمصطفی خمینی علاوه بر اقامه نماز جماعت مباحث پر باری را بیان نموده اند. 
*دکتر میدانی از سوی اداره کل فرهنگی سازمان تربیت بدنی کشور به عنوان نماینده فرهنگی آن سازمان،مباحثی را قبل از اعزام بسیاری از قهرمانان کشور به مسابقات بین المللی ارائه می نمودند. تا قهرمانان ایران اسلامی ،با نشان دادن رفتار مناسب از خود در میان ملل دیگر جهان باعث افتخار بیشتر مردم ایران باشند. 
*دکتر میدانی رئیس کمیته فرهنگی فدراسیونوزنه برداری کشور بوده اند. 
*دکتر میدانی دارای قلمی تواناست و بسیاری از مطالب و مقالات استاد در روزنامه های کثیر الانتشارکشور به چاپ رسیده است . 
* دکتر میدانی با داشتن ابلاغ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان کارشناس مذهبی در شورای تصویب و بازبینی نمایش فعالیت نموده اند. 
وی دارای ارتباط عمیق و موثری با هنرمندان و فرهنگیان کشور می باشند. 
*دکتر میدانی استاد دانشگاه و مشاور ریاست محترم دانشگاه می باشند. 
*دکتر میدانی در سریال ها و فیلم های بسیاری در نقش روحانی حضور داشته اند که برخی از آنها عبارتند از : 
1. سریال راه طولانی کارگردان آقای رضا کریمی 
2. سریال بیدار باش کارگردان آقای کاوری 
3. مجموعه"شاید برای شما هم اتفاق بیافتد" به کارگردانی آقای محمود معظمی 
4. فیلم تلویزیونی "خسیس"به کارگردانی آقای کاوری 
5. فیلم دلواپس آقای مرتضی شایسته 
6. فیلم"به سادگی یک ملاقات"به کارگردانی سیامک سرافت ... 
*دکتر میدانی دارای تالیفاتی هستند که برخی از آنها به چاپ رسیده است که بعنوان مثال مشخصات یکی از آنها را می آوریم : 
نام کتاب: جایگاه امام علی (ع) در باز کاوی شبهات دینی 
مولف: حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسین میدانی نوش آبادی 
ناشر: اندیشه عصر 
شابک: ۷_۷۴_۷۳۹۱_۶۰۰_۹۷۸

روزپرستار مبارک

 

در 

خجسته 

روز میلاد بانوی

 کربلاپرستار دل های 

زخم دیده خرابه های شام

 و در فرخنده روز گرامی داشت

کسی که وقت سحر سخت کوش و

 بیدار استفرشته ایست که نام خوشش پرستار 

استسلامتی وجودش بخواهم از یزدانیقین که حافظ او،

 ذات پاک دادار استواژه ی زیبای “پرستار” یعنی:

پ: پیمان خون بستن برای مهر و ایثار
ر: رفتن به سوی خدمت خلق
س: سربلند و ساده زیست 

و سختکوشت: تکمیل کننده

 کار طبیبانا: الگوی او مظهر

 تقوا، زینب کبری(س)

ر: راضی و خوشنود

 از رحمت خدا.

روزپرستار

 مبارک

بانهایت تاثر وتاسف شهادت عزیزان فداکارآتش نشان

بسمه تعالی


انا لله و انا الیه الراجعون


بانهایت تاثر وتاسف شهادت عزیزان فداکارآتش نشان راتسلیت گفته برای


 خانواده هایشان صبر وبرای شهیدان عزیز اجر ازخاوند منان خاستارم

دکتر حسین میدانی مسئول هیئت ن والقلم 14


شهادت تمامی آتش نشانان مفقود در پلاسکو تایید شد +اسامی و تصاویر