ن والقلم وما یسطرون
ن والقلم وما یسطرون

ن والقلم وما یسطرون

اردوگاه آموزشی داعش در حمص+تصاویر



تراز: دو ماه پس از سیطره گروه تروریستی تکفیری داعش بر بخشهای وسیعی از بیابانهای حاشیه شرقی استان حمص در مرکز سوریه، واحد رسانه ای این گروه از تاسیس اردوگاه آموزشی جدیدی در اطراف شهر السخنه خبر داده است.

به گزارش تراز، دو ماه پس از سیطره گروه تروریستی تکفیری داعش بر بخشهای وسیعی از بیابانهای حاشیه شرقی استان حمص در مرکز سوریه، واحد رسانه ای این گروه از تاسیس اردوگاه آموزشی جدیدی در اطراف شهر السخنه خبر داده است.

در تصاویر منتشره گروهی از اعضای داعش در حال تمرین کار با انواع سلاح در بیابانهای اطراف شهر السخنه دیده می شوند. لازم به ذکر است که منطقه حاشیه شرقی استان حمص طی دو ماه گذشته صحنه درگیریهای شدید نیروهای نظامی سوری با تروریستهای داعش بوده است. دعناصر داعش دو ماه پیش موفق به سیطره بر ۳ شهر مهم "السخنه، تدمر و قریتین" شده اند.

عملیات نظامی ارتش سوریه برای بازپس گیری شهر تاریخی تدمر از چند هفته پیش آغاز شده و نظامیان سوری هم اکنون در فاصله ۳ کیلومتری حاشیه غربی این شهر در حال نبرد با تروریستها هستند. روز گذشته نیز داعش با انتشار تصاویری از انهدام محوطه باستانی شهر تدمر خبر داد که با واکنشهای گسترده بین المللی مواجه شده است.



 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.